Monday, January 30, 2012

Flower Boy Ramyun Shop



Hye you all, korang dah tengok ker cerita baru drama korea nie, best kowt kelakar sangat-sangat lagi satu jangan lupa for girls out there hehe boy dier handsome-handsome lol so sweet. Apa lagi yusra bab-bab drama korea nie memang nombor satu tuk melayan ngan mendownloadnya. Sesiapa yang sehati dan sejiwa dengan Yusra bolehlah share ngan kitakan. Lagipun sekarang nie nak tengok HD ONE tak best skit larh sebab banyak citer ulang-ulang. Dah bosan dah nak tengok citer kat situ. Nie i ada bagi sikit synopsis bagi drama nie sape yang nak bergelak ketawa dan menghilangkan bosan boleh la join sekali.


Drama komedi romantik ini menghadapi "budak-budak lelaki yang lemah lembut, dengan menggunakan ketampanan dan keindividuan, beroperasi di kedai ramyun untuk menarik hati gadis-gadis kolej rancak dan mengalami peristiwa-peristiwa kehidupan harian. Yang Eun Bi ialah pelajar Universiti menyediakan diri untuk peperiksaan perkhidmatan awamnya dengan impian menjadi seorang guru sekolah tinggi. Dia tidak sengaja bertemu Cha Chi Soo, seorang anak lelaki yang sombong dan anak kepada konglomerat makanan terbesar di Korea.  Cha Chi Soo kelihatan dingin, yakin dan menawan bagi wanita dengan senyuman riang dan cinta sucinya. Mereka berdua berakhir bekerja di kedai ramyun dioperasikan oleh Choi Kang Hyuk yang merupakan seorang yang malas dan kuat tidur tetapi pandai memasak.


Sambungannya lagi korang kene tengok sendirilah kang tak suprise plak kalau nak citer semua dekat sinikan. Hello Yusra tak kedekut ok ni siap ada bg link lagi kalau korang nak layan online or download. Kejap eh tekan bawah haha :P




http://kimchidownload.blogspot.com/2011/11/flower-boy-ramyun-shop.html
Nie tuk download 


http://www.dramacrazy.net/korean-drama/flower-boy-ramyun-shop/
yang ni korang leh layan online sampai lebam 

No comments:

Post a Comment

love YUSRA

AdSense