Thursday, May 26, 2011

Happy Birthday Yusra

Sotong with Salted Egg

   Thanks to my lovely friend Lisa because plan for this celebration for my birthday and special thanks to Ahdan Salleh included adik linda yang kene jemput dekat airport Subang from Terengganu because after that we enjoy for watching the movie Paul in Sunway Piramid and lepas tu kene singgah sekejap dekat Uptown untuk beli the new shoes for linda haha penting larh sebab esok ada interview dekat Aswara. Malam celebration yang membuatkan perut aku penuh giler and serius all the food sangat sedap wei Seafood at Subang.

    11 May wah dah besar la Yusra nie and sume tanye biler larh nak kawin nie and the best wishes for this year to make me remember is from my uncle Pak cu and he said that " Selamat Hari Ulang Tahun yang ke 24, ibu dekat rumah tue tak sabar nak tunggu cucu" ishh ape la pakcu ni blaja belum abis lagi and keje pon belum ada lagi da nak kawin haha. 

     What im thinking now is why all this will happend for me? Im just feel like im dying but i still have my family and also a lot of friend to make me stand in my own feet. That the worse guy i met and i hope i dont see it again and now everyone "IM SINGLE". I hope i get better guy to make my life more cheerful and can be honest with me. Pada hari ulang tahun jugak lah aku kene berpikir banyak bende for my life and i must build up again to make it in the right way again anggap kesilapan yang berlaku maybe ada hikmah dan kebaikan yang menanti pada masa akan datang. 


                                                                      Yusra and Lisa
                                                                               Chillies Crab
                                                                            Butter Prawn
Stim Siakap  
                                                                      Full of table with seafood


Sory all photo kene tapis dulu untuk menjaga personal life Ahdan hehe oleh itu picture yusra and lisa jer ada. Sepatutnya this post memang dah lame nak publish and tersimpan dalam edit post tapi sebab pada malam sebenar tidak dapat diupload sebab internet slow and blogger website maintenance. Thanks all my visitor, readers, and my friend sudi membaca di blog yusrasuperstar and last word love you all.

2 comments:

  1. HB gades cantik !
    terliur tengok
    makanan atas nii ^^,

    ReplyDelete
  2. wah cik nurun memang sedap terutamanya sotong with salted egg..g la try makan dekat airport subang

    ReplyDelete

love YUSRA

AdSense