Friday, October 22, 2010

Beauty and The Geek Dinner (Broadcasting Club)

      Baru sekarang dapat update my blog dan terasa sangat larh busy with my asgmt dan selepas tamat event animation for present my hard work in final assessment terasa amat lega sekali bila sume selesai. Selepas mengupload picture yang beratus-ratus dekat facebook baru larh boleh i start write in here sebab all the members dah bising mane picture2 dorang nie (adoi busy la kene tunggu satu hari kowt sebab broadband yang sangat lembap).Sekarang baru boleh tidur dan makan sepuas-puasnya kalau tak semua bende kene pikir dan kene buat skrip drama yang boleh nak dikatakan kalau boleh nak tebal macam buku teks darh (tapi semua tau i follow citer korea that my new version in Malay translation haha) life i for this semester adalah mengadap laptop 24 hours disebabkan kerja-kerja from animation (susah beb adobe after effect) tapi bile at the end baru tau bagus jugak tau software nie :p baru terasa power dengan effect 3D and animation touch lepas nie boleh larh jadi animator pulak (tapi tak la power mane pon). Lepas ni kene ready with my final test CTU 26 October kepada my classmate jangan jealous ok sebab satu paper jer haha. Picture2 nie from Beuty and The Geek Dinner (5 October 2010) because my part yang kene handle dan gabungan with class C akhir nyer berjaya jugak, yeah meet a new friend and a lot of fun because they all sporting. I hope we can work together dengan event2 yang macam nie ok. Today kene balik rumah family sebab ibu i tak sihat i hope she's going better and my family will happy together dan tak der masalah-masalah sedara yang always menyusah hidup my mom and dad and also my little brother and sister (Sarah and Mamat) asyik call nak pinjam broadband yang sorang teruja baru bukak facebook yang lagi satu sibuk nak download citer korea. I'm just feel in love with someone tapi i don't know what it happen in future i'm just waiting for the day. Waiting for my job part time Photography so kalau ada tempahan contact me and the last thanks for my readers love you all :p just give supporting for my blog Yusra Photography.































1 comment:

love YUSRA

AdSense